PRESSEMEDDELELSER MED GRØN RETORIK

Skal I lancere et nyt og klimavenligt produkt, er bilparken i jeres virksomhed blevet udskiftet med elbiler, bruger kantinen flere grøntsager, og planlægger I indkøbene bedre, så I undgår madspild? Er I gået over til vedvarende energi, har I optimeret jeres varmesystemer – eller har I foretaget andre grønne tiltag og løsninger i virksomheden, som I gerne vil fortælle til omverdenen?

Få udsendt jeres vigtige grønne budskaber i en pressemeddelelse, der styrker jeres virksomheds brandingværdi.

Succesfulde virksomheder gør sig synlige over for omverdenen blandt andet gennem presseomtale. Vi har solid erfaring med erhvervsjournalistik, og hjælper jer med at kortlægge virksomhedens historier, der er interessante for presse og fagrelevante magasiner, og som kan profilere jer positivt.

En pressemeddelelse kræver professionel vinkling, og kan skrives i forskellige versioner målrettet forskellige medier. Journalister og medier ønsker kvalitet i historierne, som skal være vinklet til dem og deres stofområde, og være nemme at gå til.

Vi sørger for pressekontakten, og hjælper med at skabe opmærksomhed omkring jeres virksomhed, jeres produkter og virksomhedens aktiviteter gennem en målrettet og gennemarbejdet pressemeddelelse, der tager udgangspunkt i den sammenhæng, historien skal fungere i – mediet, målgruppen og artiklens formål.